FAQ

De vragen die het meest gesteld worden door onze (nieuwe) klanten zijn hieronder opgesomd. Vindt u niet wat u zoekt, aarzel niet en contacteer ons. Alle vragen zijn welkom.

Veelgestelde vragen

Welke diensten worden er door CPS geleverd?

De vernieuwde website is zo opgebouwd dat u vanaf de eerste pagina een overzicht krijgt van al onze diensten. Indien u meer informatie wenst over een bepaalde dienst kan u dit terugvinden op de aanwezige webpagina’s. Heeft u heel gerichte of specifieke vragen, mag u ons steeds contacteren.

Bij wie kan ik terecht met een opmerking, klacht, vraag?

Wanneer u vragen heeft of feedback betreffende onze dienstverlening wenst te geven, kan u terecht bij uw preventieadviseur-arbeidsgeneesheer. De contactgegevens kan u terugvinden onder ‘MIJN CPS’, uw afgeschermde klantenzone. Indien u nog geen klant bent, mag u ons steeds contacteren via de gegevens opgenomen in 'contact' of het formulier 'word klant'. Uiteraard kan u ook gebruik maken van ons feedbackformulier. U mag van ons een antwoord verwachten binnen de vijf werkdagen.

Waarom kan de preventieadviseurs-arbeidsgeneesheer niet op elk CPBW aanwezig zijn?

De veelheid aan taken die opgelegd worden aan de preventieadviseur -arbeidsgeneesheer- en het groot aantal periodieke onderzoeken (België legt nog steeds een jaarlijkse verplichting op) , laat het niet toe dat de preventieadviseur -arbeidsgeneesheer op elk comité PBW aanwezig kan zijn. Bij dringende vragen of problemen kan de preventieadviseur- arbeidsgeneesheer, na afspraak, zeker aanwezig zijn.